חלומות – מאת טום שארקי – מחזור 2013

הסטודיו למשחק מיסודו של יורם לוינשטיין גאה להציג:

תקציר:

פלייר

חלומות
מאת:טום שארקי
תרגום: עינת ברנובסקי
בימוי: איה קפלן

תאר לך שכל לילה אתה חולם את עצמך בחיים אחרים לגמרי. הפוכים לחלוטין משלך; אתה לא הסנגור המצליח. הבית הגדול שלך- איננו. האישה היפה והאוהבת שלך זו בעצם אחותך המעצבנת. כסף, הצלחה, ביטחון – אינם. הם לא נגמרו הם פשוט לא התקיימו מעולם! אתה רק מסובך מעל הראש בגלל עסקת סמים כושלת. אז למה לעזאזל, זה מרגיש כל כך טוב? ואם זה כל כך טוב, למה לעזאזל זה מתחיל להיות כל כך מסוכן? ומי חותם לך שהחלום הזה הוא לא במקרה המציאות..?

"חלומות" – דרמת מתח מרתקת, מתעתעת וחדה, המעלה שאלות נוקבות על אינטימיות, אשמה ומוסר תעלה בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין החל מה 05.01.2012

דיוויד טאגרט, מוכה באכזריות על ידי שוטר מושחת. במקביל דיוויד רוס, עורך דין צעיר, נשוי ואב לשתי בנות, מתעורר בבעתה וסימני מכות על פניו. למעשה, טאגרט חולם את חייו של רוס ורוס חולם את חייו של טאגרט.

ככל שהחלומות הופכים להיות יותר ויותר מציאותיים, הם משאירים סימנים בחיים האמיתיים של השניים. הדמויות בחלומות מופיעות במציאות.
עד מהרה הגבולות מיטשטשים, החיים של השניים מתערבלים ומסתבכים זה בזה. עד למפגש הסופי והבלתי נמנע ביניהם. מה חלום? מה מציאות? מה אמת? ומה פנטזיה?

המחזה אשר נכתב ע"י טום שארקי, עלה בשנת 2005 בשיקאגו וזכה ב-3 פרסי ג'פרסון מקומיים כולל המחזה החדש הטוב ביותר, מה שהוביל אותו להציג בהצלחה גם בניו יורק. את המחזה תרגמה עינת ברנובסקי ותביים איה קפלן. יחזקאל רז כתב את המוסיקה המקורית.

* המחזה חלומות מוצג בהסכמה מיוחדת של סמואל פרנץ' בע"מ.
* צילום וידאו או הקלטות של מופע זה אסורות על פי חוק.

כתבה באתר ifeel

כתבה בידיעות השרון

כתבה בישראל היום

המלצה בעכבר העיר

ביקורת ב – TheMarker Cafe

ביקורת באתר – News1

ביקורת בגלובס


עמוד פייסבוקתמונות פייסבוק


הצגה ראשונה – 05.01.2013

מאת: טום שארקי
תרגום: עינת ברנובסקי
בימוי: איה קפלן
תנועה: עמית זמיר
מוזיקה: יחזקאל רז
תפאורה: יהודית אהרון
תלבושות: מאיה לייבוביץ
תאורה: זיו וולושין

בהשתתפות שחקני שנה ג':
אפרת בן-יעקב פלג
שגיא הלפרין
אבינועם בן נחום
עידו לוסקי
גל אמיתי
נדב לאור
אימרי ביטון
דורין קריו
אדי אלתרמן
כינר דר*

* – תלמידת שנה א'  

דילוג לתוכן