מחזה: שופרא
מחזאי: אייל וייזר
דמות: סמיילי

תמיד הוא סיים בחיוך. בסמיילי כזה. נקודותיים סגור סוגריים. אולי הדבר שאני הכי זוכרת, זה – את החיוך הראשון שלו. זה היה רק "היי", סמיילי. עניתי לו "היי" והוספתי גם אני סמיילי, ניסיתי לענות באותה שפה, עדיין לא ממש הכרתי אותו, לא ידעתי מה מסתתר מאחורי הסמיילי הזה.אולי זה משהו רגעי, יכול להיות שהוא בנאדם שרגע אחד שולח לך סמיילי ורגע אחרי מעביר לך שלושה סימני קריאה שהיו מפילים אותי למיטה לדיכאון של כמה ימים, סרטים סוג ז', שעות מול המקרר ושבועות של הלקאה עצמית – למה אני לא מרימה את התחת והולכת לחדר כושר? מצטערת, אני פשוט יצאתי מקשר קשה.
"אז מה המצב?", הוא שאל, סימן שאלה, סמיילי. מתעניין לשלומי – מממ…
ירד גשם בחוץ ועניתי "לא רע, אין תלונות, מה איתך?" סימן שאלה. כאן הפסקתי עם הסמיילי. זה לא הרגיש לי אמיתי, לא יודעת זה לא עבד לי. אולי זה בגלל שירד גשם בחוץ והייתה לי מן צביטה בלב כזו, שלא בא לי סמיילי, בא לי שסמיילי אליי. מה, הייתי קצת פינוקי…
"אז מה אתה מחפש?" סימן שאלה. שאלתי, שאלה פתוחה, בלי סמיילי, שיענה מה שיענה.
"קשר" סמיילי. הפתיע אותי עם הישירות. בחור רציני.
"ויש עוד משהו שאת צריכה לדעת עלי. אני יכול לסמוך עליך?״ שלוש נקודות סמיילי.
"ברור" עם סמיילי, כדי שידע שהוא מצא כתף. מה, אני חברה…
"אני …" על המסך הופיעה האות ע', בלי סמיילי.
ע'? מה ע' עכשיו? גלגלתי אתהאות ע' בראש… ע'- עובד עירייה? ע' – עובד זר? ע'-ערבי? ע' – ערפד? איזה חמוד.. הוא באמת חשב שזה מה שירתיע אותי, שהוא ערפד ערבי שמתעורר רק בלילה, מתעופף על האיקליפטוסים של תל אביב כדי למצוא יהודייה כשרה ולמצוץ לה את הדם? הוא המשיך בב', עוד פעם בלי סמיילי, דלת. סמיילי.
עבד?!?!סימן שאלה, סימן קריאה, סימן שאלה, בתוך עצמי.
הוא חיכה, זה מה שעבדים עושים כנראה, חשבתי. מחכים להפעלות.
"אני אוהב שמשפילים אותי כמה כלבלב" סמיילי.
ערב גשום והנה אני מוצאת לעצמי בנאדם שיודע לקבל, להכיל, שמבין מה זאת אינטימיות. רק הוא ואני, אני והוא, אני קובעת, הוא מבצע, give and give take and take… לא שמנה יונג ויאנג ביחד, משלימים.
"עבד ארצה, ארצה"
סמיילי
"רק על הברכיים, עם הראש שלך בין הרגליים שלי. לא תתנהג יפה תקבל הצלפה מהשוט".
סמיילי כפול.
"לקק לי את כפות הרגליים שלי"
סמיילי
"עם רוק, אפס. מה לא ברור?! הרבה רוק יא אפס"
"עכשיו לקק לי את הכוס!"
"בוא תתכבד מהחור של התחת שלי, עם הלשון בפנים, טעים?"
סמיילי
"לא מדברים בפה מלא, קבל סטירה על התחת, עונש!
אוי, אתה רוצה להוריד את הסמיילי המזוין שלך? בוא נוריד אותו. בוא שב על ארבע. עכשיו קח סכין זה טוב הא… תוריד את הסמייל המזוין שלך, תוריד. יופי, אפס, יופי. הא. הא. הא!!!!
בכל קשר יש ups and downs. אני מבינה שאחרי הסשן הוא היה צריך זמן להירגע, אבל שבועיים? אפילו לא סמיילי אחד בפורום הכללי? קשר… קשר הוא אמר שהוא רוצה, הא?פאק, אני הייתי כאן בשבילו.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן