מחזה: רווקים ורווקות
מחזאי:חנוך לוין
דמות: בולבה

ציטטת קודם את קאמי. אני רואה שיש לי עסק עם אינטלקטואל. לכן אצהיר מראש: אני בולבה, בורה ומטומטמת.אני יכולה להציע לך גרגרי כוסמת בחומץ? אני טבעונית.. אתה יודע מה הסימן הבדוק לתזונה נכונה? שאחרי עשיית הצרכים, תסלח לי, אין בכלל צורך לקנח. אתה עושה את זה כמו עז. קטנים, מוצקים, עגולים, והרקטום, תסלח לי, נשאר טהור.
ומה כבר מתרוצץ בראש הגנבי שלך? חדר שינה? לידיעתך, תחנתי הסופית היא חתונה. אצלי לא יונקים צוף ומתעופפים. אצלי נשארים. ואני רוצה לומר לך עוד משהו על עצמי. אני אישה לבעלי החלטה מהירה. אני לא הולכת לחכות הרבה. לי בוער. הנעורים מאחורי. אין לי רזרבות של יופי שישמור את ערכי, להיפך, יש בי זרמי מעמקים של לבת כיעור שמאיימים לפרוץ ולצאת, ככה שאני הולכת ואוזלת. השנה-שנתיים הקרובות יהיו עבורי מכריעות מבחינת הקמת משפחה. אז אם לא אתה- אני רצה הלאה, הלאה, החיים קוראים לי ואני משתגעת לחיות כבר, משתגעת לילדים, חיתולים, צווחות, אוהבת את החיים עם הגועל נפש!
ואני אוהבת את זה טבעי וממושך. באור מלא. ועם משחקים מוקדמים ארוכים-ארוכים. חצי לילה. וגם אחר-כך לא לישון. לפטפט איתי, שיחות נפש אינטימיות, תה עשבים, בקבוקון חומץ תפוחים משובח, לפעמים עד אור הבוקר, ואז… עוד פעם. ושוב משחקים מוקדמים…(נאנחת בסיפוק) כן. אני לא קלה. אבל- וזוהי הנקודה המעניינת אצלי- אני לא רק לוקחת, אני גם נותנת. למשל, אתה ישן לך בלילה בשלווה, ופתאום מתעורר בבהלה, ומוצא את הנחום-תקום זקוף בידיים של מי?… של בולבה! אתה גוחן אל הכיור לצחצח שיניים, ופתאום, מאחור, מורידים לך במשיכה את המכנסיים, בידיים של מי?… של בולבה! אוהב שמדגדגים לך ברקטום? חמוד שלי, אצלי לא תוכל לקשור שרוך בלי שאכניס לך אצבע. כי כשאני לא בנחום-תקום אני ברקטום. כשאני לא ברקטום אני בנחום-תקום……הפתעות ושעשועים. לונה פארק. רכבת שדים נצחית של בהלה ועונג. צפה לי במקומות ובמועדים הכי לא צפויים… הלך.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
* מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

 

דילוג לתוכן