אמת או חובה

בוגרי סטודיו יורם לוינשטיין מצטיינים במחזה אנגלי שמחבר סיפור מתח עם דרמה רומנטית וסאטירה

הבמאית איה קפלן הצליחה לעצב הצגה קולחת מאוד, ומשחק משובח למדי של קבוצת התלמידים המסיימים בחודשים אלה את לימודי המשחק בסטודיו. מירב שירום ועוז זהבי, כזוג המארח מצוינים ומצליחים לבנות לא רק את הדמויות ואת הדרמה האישית, האנושית, של כל אחד מהם אלא גם את מבנה הקשר – לטוב ולרע – ביניהם. שירום אמינה מאוד כדמות החזקה במשפחה שיודעת הרבה ובכל זאת מוצאת עצמה פגועה, וזהבי מפתח היטב את התהליך הדרמטי שהבעל עובר ממשחק האמת אל גילויה.

גור פיפשקוביץ, כאחיה של המארחת, טוב ונוגע ללב ברגע האמת שלו. גיל יפרח, כאשתו, שומרת יפה על פרופיל נמוך של משחקה עד לרגע הנכון, שממנו ואילך היא תופסת תאוצה דרמטית עם נגיעה נכונה של פארסה לפני שהאמת שלה מתפוצצת בפני כולם.

הגר דנון, כידידת המשפחה, יוצרת מצוין דמות חידה לכל אורך ההצגה כמי שיודעת למעשה את כל הסודות, וחרף נסיונותיה לעצור את גילויים – כהגנה על סודותיה שלה – מחוללת למעשה את המהומה ונחשפת בעצמה בשיאה. גיא אדלר מדויק מאוד בתפקיד השותף בניהול בית ההוצאה לאור שנגרר בסופו של דבר להיחשפות סודו שלו ושל סודות בני המשפחה. גליה פטילון טובה בתפקיד הסופרת האורחת שיוצאת מהמשחק ברגע שמתחיל להיות מעניין.

דילוג לתוכן