קבוצת נוער משכונת התקווה ייצגה את ישראל בהצלחה גדולה בפרויקט בינ"ל לנוער בעיר אסן שבגרמניה לציון 50 שנה ליחסים הדיפלומטיים בין ישראל וגרמניה וברית ערים תאומות אסן-ת"א.
במסגרת הפרויקט באסן קבוצת נוער משכונת התקווה הציגה את ההפקה "ללא מוצא" בבימויים של אלינה לוי ועופר רוטנברג (שחקני שנה ג') שהדריכו את הקבוצה בשנתיים האחרונות.
בנוסף, חברי קבוצת הנוער השתתפו בסדנאות משותפות עם בני נוער מגרמניה תחת הנושא "תן לי לספר את הסיפור שלך" ויצרו קשרים נהדרים עם בני הנוער הגרמניים.
ראש העיר ברך את הסטודיו, ההצגה ואת בני הנוער על משחקם המשובח והביע תקווה לקיום משלחת של בני נוער מהעיר אסן בסטודיו בשכונת התקווה, לציון ברית ערים תאומות תל אביב-אסן.
הדיאלוג הרב תרבותי התקיים בחסות ה- Studio-Bühne Essen .

חוויותיו של יורם לוינשטיין: קבוצת הנוער של שכונת התקווה הוזמנה להופיע, עם ההצגה "ללא מוצא" בבימוי אלינה לוי ועופר רוטנברג, באסן גרמניה, לציון 50 שנה ליחסים הדיפלומטיים ישראל גרמניה וברית אחים תאומות. את פני הקבוצה קיבל ראש עירית אסן מר ילינק, שהפליג בתשבוחות לסטודיו ולעיר ת"א. הנאום היה מאד מרגש, בסופו הודיתי לו וסיפרתי על הורי שהם בני המקום ונהפכו להיות פליטים מגרמניה ושזו סגירת מעגל מטורפת עבורי ועבורם. מסרתי את ברכת ראש העיר ת"א מר רון חולדאי. ההצגה הוצגה שלוש פעמים ובמקביל התקימה סדנא משותפת של נוער שכונת התקווה עם נוער גרמני מהעיר אסן. החום והערכה שבהם התקבלנו בגרמניה היתה חוויה מעוררת השראה לנו ולנוער מהשכונה שיצגו את ישראל ואת העיר ת"א בכבוד רב, בימים טרופים אלה.

 

דילוג לתוכן