מחזה: הטיול המאורגן (מתוך הג'יגולו מקונגו)
מחזאי: חנוך לוין
דמות: אשה

הטיול היה פנטסטי, פשוט פנטסטי.
בהתחלה נסענו לאיטליה, מזג האוויר היה נפלא, הספקנו וראינו המון כי היו לנו מדריכים מעולים, הם באמת עשו מעל ומעבר, לקחו אותנו לראות כנסיות, ראינו ברומא כנסיות ובפירנצה כנסיות ובוונציה ואיפה לא, כנסייה ועוד כנסייה ועוד כנסייה, כנסייה עם שפיץ וכנסייה עם מגדל ועם שני מגדלים , אפשר לצאת מהדעת- כל כך הרבה כנסיות, די תפסנו את הפרנציפ, אבל מה, היה טוב, בכל מקום היו מדריכים מעולים ויסודיים ובסייסים, הסבירו לנו כל פרט, כל אבן קטנה, כל פירור, אפשר לצאת מהדעת, ולכל מקום נסענו באוטובוסים הכי חדישים עם מיזוג אוויר וחימום ומושבים נוחים, נסענו ונסענו, ראינו המון, כל הזמן נוף ועוד נוף ועוד נוף, פה בית עגול , פה בית עם שפיץ, פה שדה, שם יער, ועוד כפר ועוד כפר, די, נמאס, אבל הספקנו המון. בלונדון היה פנטסטי, ראינו קברט, זה היה עוד בצרפת, גם בשוויץ ראינו, לא, בשוויץ זה היה גם כן כנסייה, בלונדון היה מזג אוויר נפלא, קנינו בלי סוף חולצות ומעילים ומגפיים, היה יופי, קיבלנו בתי מלון עם ארוחת בוקר טיפ טופ, אבל בארוחת בוקר לא נותנים כלום, לא ביצה, לא סלט, עוד טוסט עם ריבה ועוד טוסט עם ריבה, פעם ריבת אוכמניות ופעם ריבת שזיפים, די , כמה ריבות אפשר לאכול, תביאו משהו, אפשר להשתגע. אבל היה פנטסטי, כי הלכנו לסוכני נסיעות הכי יקרנים, נורא דיבר אלינו חבילת התיור שלהם, הם באמת נתנו המון, מעל ומעבר, רצנו כמו משוגעים, עלינו וירדנו, וירדנו ועלינו, וכל הזמן הסתכלנו, אפשר לצאת מהדעת, כמה אפשר להסתכל ולהסתכל, כל הכבוד להם, ממש לא חסכו טרחה, הריצו אותנו כמו עדר בהמות, אפשר לצאת מהדעת. והיינו בקברט הזה בצרפת, אולי זה היה עוד בשוויץ, בשוויץ היה הנוף,ראינו באמת הרבה נוף והרבה מוזיאונים והרבה כנסיות, אני מקיאה מכנסיות, ובשוויץ היה אגם ובתוכו כנסייה ובפנים מוזיאון, או להיפך, בתוך הכנסייה היה אגם ובאמצע מוזיאון ובמוזיאון בית עם נוף ובתוכו קברט,ובתוכו פרה, אני לא זוכרת, אני זוכרת רק משהו צף, והיה אגם עם אוניות ואגם בלי אוניות, ומוזיאון לאמנות מצרית, זה היה בלונדון- אני צריכה לנסוע ללונדון בשביל לראות מצרים?- והקברט היה בצרפת, לא הבנתי אף מילה, גם באנגלית לא הבנתי אף מילה, בכלל לא הבנתי מלה מהמדריכים, אבל הם לא הפסיקו לדבר ולהסביר ביסודיות, קשקשו וקשקשו, סיוט כזה, חשבתי שאני חולה, לא נתנו לנו מנוחה לרגע. בכל אופן הקברט היה מחוץ לאגם, הקברט היה בלונדון, ומהקברט לקחו אותנו למוזיאון אשורי, או סורי,או סעודי, די אפשר להשתגע, לאן עוד תיקחו אותנו, הרסתם אותנו, העליתם והורדתם, הורדתם והעליתם, והספקנו והספקנו , ובשוויץ נסענו על האדמה ומתחת לאדמה, וגם בלונדון, מתחת ומעל, וזה היה גם בצרפת, טיול כזה לא היה לי בחיי ולא יהיה לי בחיי.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.