ריטה II?

דנה מיינרט, ילדה טובה מניר בנים, צועדת בעקבות ריטה ותככב בתפקיד הראשי במחזמר "שיקגו" בהצגת הסיום של הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין.

על הבמה היא פרחה אמריקאית, שחלומה הגדול הוא להיות כוכבת * כדי להגשים את חלומה היא מוכנה לעשות הכל * בחיים, דנה מיינרט ממושב ניר בנים, מגשימה את החלום עם אחד התפקידים הנחשקים ביותר בעולם הבמה, רוקסי הארט, במחזמר "שיקגו" 
כל מה שרוקסי הארט, צעירה יפהפייה משיקגו רצתה, זה להיות כוכבת, גם דנה מיינרט, שחקנית יפהפייה ממושב ניר בנים, רוצה להיות כוכבת. את הצעד הראשון בדרך להגשמת החלום היא עושה בתפקיד ראשי במחזמר "שיקגו", בו היא מגלמת את דמותה של רוקסי הארט.

המחזמר שהפך לפני שמונה שנים לסרט הוליוודי מצליח בכוכבם של רנה זלווינגר וריצ'ארד גיר, יעלה ממחר (מוצאי שבת) בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בתל-אביב.
מיינרט שמסיימת השנה את לימודי המשחק בסטודיו, היא ללא ספק מהכוכבות של המחזור שלה. אם יורם לוינשטיין, מנהל בית הספר, הידוע בחושיו החדים, הימר עליה לתפקיד רוקסי הארט, אותו גילמו בעבר השחקנית רנה זלווינגר בסרט "שיקגו" והזמרת ריטה במחזמר שהעלה תיאטרון בית לסין, אין ספק שהוא צופה לה גדולות בתחום.
מיינרט נכנסה אמנם לנעליה הגדולות של ריטה, אך נראה שהיא עושה זאת בטבעיות מפתיעה,

ליאור אבני * זמן הדרום – אשדוד 02/2011

ריטה II ? - ליאור אבני - זמן הדרום – אשדוד 02/2011

דילוג לתוכן