מתוך הסרט: קרמר נגד קרמר
מאת: אברי קורמן ורוברט בנטון
דמות: טד קרמר

יש הרבה דברים שלא הבנתי. יש הרבה דברים שהייתי עושה אחרת אם יכולתי כמו שיש הרבה דברים שאת היית רוצה לשנות. אבל אנחנו לא יכולים. דברים ברגע שקרו אי אפשר שלא יקרו. אשתי לשעבר אומרת שהיא אוהבת את בילי ואני מאמין לה. אבל אני לא חושב שזה העניין פה.
אם אני מבין את זה נכון, מה שהכי חשוב זה מה שטוב לבן שלנו מה שהכי טוב לבילי. אשתי תמיד הייתה אומרת לי למה לאישה לא יכולים להיות אותם אמביציות כמו לגבר. אני חושב שאת צודקת ואולי למדתי את שלי, אבל באותו מטבע הייתי רוצה לדעת איזה חוק אומר שאישה היא הורה יותר טוב רק על בסיס מגדר. אתה יודע אני הרבה פעמים חושב על מה צריך כדי להיות הורה טוב. זה קשור לעקביות לסבלנות. זה קשור ללהקשיב לו זה קשור ללהעמיד פנים שאתה מקשיב לו שאתה לא יכול להקשיב לו יותר. זה קשור לאהבה, כמו שהיא אמרה, ואני לא מבין איפה זה כתוב שלגבר יש פחות מהרגשות האלה.
לבילי יש בית איתי. עשיתי אותו הכי טוב שיכולתי. זה לא מושלם אני לא הורה מושלם. אני לפעמים מאבד סובלנות ושוכח שהוא רק ילד קטן, אבל אני שם. אני קם בבוקר ואנחנו אוכלים ארוחת בוקר והוא מדבר איתי ואנחנו הולכים לבית ספר ובערב אנחנו אוכלים ארוחת ערב והוא מדבר איתי גם שם ואני מקריא לו סיפור ובנינו חיים ביחד ואנחנו אוהבים אחד את השני.
אם תהרסי את זה אולי אי אפשר יהיה לתקן. ג'ואנה אל תעשי את זה בבקשה.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
* מומלץ קודם לביצוע המונולוג לצפות בסרט עצמו או לקרוא את התסריט.

דילוג לתוכן