יעל גרובגלס מרעננה, מלכת ערוץ הילדים בעבר , נכנסת לפאזה החדשה שלה כשחקנית דרמטית. "כלבת" ו"השועלים" זו רק ההתחלה. בהצגה החדשה של סטודיו יורם לוינשטיין היא כבר מרשה לעצמה להתפרע
כל מי שנולד בשנת 1993 יודע להגיד את השם יעל גרובגלס. כל אזכור קטן של שם משפחתה הבלתי שיגרתי וכל תמונת דוגמנות של הבלונדינית המהממת עם העיניים הכחולות – החלום האולטימטיבי של כל הטרוסקסואל ישראלי מצוי- גוררת אחריה מאות תגובות מטוקבקיסטים, כן, קשים הם חייה של כוכבת ילדים אבל גרובגלס כבר בת 26 , היא רוצה יותר.

בימים אלה היא מופיעה בסרט האימה הישראלי הראשון "כלבת" לצד רן דנקר, עופר שכטר ואניה בוקשטיין. הסרט הגורר ביקורות מעורבות, עוסק בחבורת צעירים המוצאים עצמם נרדפים על ידי רוצח מטורף בתוך יער אפל, לאחר שהם מגלים סוד מסתורי – גרובגלס היא השם הפחות מוכר בקאסט.

בימים אלה מופיעה גרובגלס בתפקיד הנשי הראשי בהצגה "כל הזעם הזה" מאת קית רדין, שעולה עד סוף החודש בסטודיו של יורם לוינשטיין בתל אביב. המחזה עוסק בעיקר באלימות, ביחסים בין אנשים.
האלימות במחזה היא אלימות בהקשר אוניברסלי. אפשר לראות במחזה צדדים אלימים אצל אנשים שלא היית מצפה מהם. המחזה מראה איך האלימות יכולה לצאת מכל אחד מאיתנו. זה מחזה מרתק על אנשים ודמויות מרתקות. זו פעם ראשונה שהמחזה עולה בארץ .

בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין גרובגלס כבר מצאה את מקומה. " זה לא רק מבחינת משחק. "למדתי שם לא מעט על עצמי, על אנשים שסביבי. אלו היו פשוט שלוש שנים של חוויות בלתי נשכחות . את חיה בתוך אנסמבל של אנשים ואת עושה איתם הכל. יש כאן את המורים הכי טובים בארץ שנותנים לי מעל ומעבר. זה מוסד שמקנה המון ניסיון, נותנים בו המון מקום לטעויות שמהן לומדים כמובן- זה משהו שאין בחוץ. זו מן חממה כזאת שאת יכולה להרשות לעצמך לטעות – וגם להצליח."

מתוך : ידיעות השרון – הרצליה – 24.12.10 מאת : ליהי לאופר

דילוג לתוכן