מחזה: מגנוליה
מחזאי: פול תומאס אנדרסון
דמות: אישה

לא תודה, אני לא צמאה. אני פשוט… אני די דפוקה כרגע, יש כל כך הרבה, יותר מדי דברים. אם אני מספרת לך משהו, אם אני מדברת על כל מיני דברים, אז, אתה עורך דין, נכון? אתה לא יכול להגיד כלום. אתה לא יכול לספר לאף אחד… חיסיון כזה, בין עורך דין לקליינט, נכון? אתה מבין?
תראה, תראה, כמו פסיכולוג. אם אני הולכת לראות פסיכולוג, אני מוגנת. אני יכולה להגיד דברים- זין! אני לא יודעת מה אני עושה. אני חייבת לספר לך משהו. יש משהו שאני חייבת לספר לך. אני רוצה לשנות את הצוואה שלו. מותר לי לשנות אותה? אני צריכה לעשות את זה.
לא, לא, לא. אתה מבין? אני אף פעם לא אהבתי אותו. אני אף פעם לא אהבתי אותו. ארל, כשהכרתי אותו, כשהתחלתי, נפגשתי איתו, הזדיינתי איתו, התחתנתי איתו בגלל שרציתי את הכסף שלו. אתה מבין? אני מספרת לך את זה… אף פעם לא סיפרתי את זה לאף אחד, לא אהבתי אותו… אבל עכשיו, אני יודעת שאני בצוואה. אני מתכוונת, כולנו היינו שם יחד. אנחנו כתבנו את הדבר המזוין וכל הכסף שאני אקבל. ואני לא רוצה אותו בגלל שאני אוהבת אותו כל כך עכשיו. אני התאהבתי בו באמת עכשיו כשהוא גוסס. אני מסתכלת עליו והוא תכף הולך, אלן. הרגעים שלו. אני טיפלתי בו במהלך כל הדבר הזה, אלן. ומה עכשיו? אני לא רוצה שהוא ימות. אני לא אהבתי אותו כשהכרנו, ועשיתי לו כל כך הרבה דברים רעים, דברים שהוא לא יודע עליהם. דברים שאני רוצה להתוודות עליהם. אני אוהבת אותו.
זה לא הפאקינג תרופות! זה לא- אני לא יודעת, אני לא יודעת. אתה יכול לתת לי כלום? אתה העורך דין שלו. אתה יכול ללכת, ובפאקינג רגע אחרון לשנות את הצוואה? אני לא רוצה שום כסף. אני לא אוכל לחיות עם מה שעשיתי. עשיתי כל כך הרבה דברים רעים. הזדיינתי, אני פאקינג בגדתי בו, אני פאקינג בגדתי בו, אלן. הנה. הנה. אתה העורך דין שלו, העורך דין שלנו, אני אשתו. אנחנו נשואים. אני הפרתי את ההסכם. אני בגדתי בו מלא. אני מצצתי זין של גברים אחרים!
אני לא שיכורה. תסתום את הפה. תסתום את הפה. עכשיו אתה באמת חייב לסתום. עכשיו בבקשה. תסתום את הפה. אני חייבת ללכת.
סתום את הפה.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
* מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן