להיט בטוח נולד השבוע בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין בשכ' התקוה.
הודות לבימוי מבריק של צדי צרפתי,ביצוע מעולה של בוגרי השנה של הסטודיו במשחק ושירה וקולותיהם הנהדרים של הסולנים אין לי ספק שהמחזמר"סיגל"שכתב שלמה מושקוביץ על חייו של אריס סאן ואהבתו לעליזה עזיקרי יהפוך לשלאגר כפי ששיריו של אריס סאן הפכו בזמנו.
המחזה שכתב מושקוביץ אינו חדש.
ראשיתו בשנת 2004 בהזמנה שקיבל מהבימה ושעמד להיות מועלה שם בבימויו של צדי צרפתי ,אך לרוע מזלם של המעורבים בהעלאה התחלפה אז ההנהלה בהבימה וההנהלה החדשה החליטה מסיבותיה היא שאין מקום להציגו.
כעת כאשר היוזמה עברה לסטודיו של לוינשטיין הוא סוף סוף מועלה.
מה שלא הושלם אז הושלם כעת.נבחרו השירים שיהיו כלולים בו וההכנות החלו.
ההפקה הפעם גם כן בבימויו של צדי צרפתי היא בשיתוף המכללה למוסיקה ת"א -הד ובעיבוד של עינת ברנובסקי, כאשר הנהול המוסיקלי והעיבודים נמסרו לשי בן יעקב.
למרות הסיפור על האהבה הטראגית שבזמנו כולם דיברו עליה, העיקר בהפקה זו הם השירים המושמעים שהיו בזמנו בפי כל.
תוכן המחזה בקיצור מספר על אהבתה של סיגל-הדר רצון רותם ליאקיס-ארז רגב כפי שסופרה על ידי אחותה -דורית-לירז חממי.
יאקיס היה איש נשוי עם שני ילדים יווני שהגיע לארץ(במציאות סאן קיבל אזרחות ישראלית בהמלצת משה דיין ),התאהב בחיילת צעירה -סיגל והיא בו אך למרות שהיא נכנסה להריון ממנו לא היה מוכן לעזוב את אישתו ולהתחתן איתה וברח מהארץ.
כתוספת לעלילה דורית המספרת לאיש הטלויזיה-עמי-ניב פטל על אחותה מתאהבים.
בהפקה מושמעים שיריו של אריס סאן כמעט ברצף.הם כולם היו מוכרים בזמנו והפעם עובדו מחדש והותאמו לזמננו.
בין השאר שמענו את "אהבתי סיגל סיגל,"בחיים הכל עובר","תל אביב תל אביב","בוא אלי מחר","אהבה ממבט ראשון","נערה ממש אוצר" ,"הכל שקרים" ,"אני אוהב אותך" ועוד רבים.
צדי צרפתי ביים אותם ואת שחקני הסטודיו באהבה מורגשת,ברגישות רבה.הוא הדריך היטב את הבוגרים שפעלו כגוף אחד.שיר רודף שיר .אין רגע דל יש תנועה רבה לה אחראית מוריה זרחי .
יש ניצול מקסימלי של הבמה הקטנה של הסטודיו ולמרות שמשתתפים בהפקה 21 איש כאשר בעומק הבמה מאחורי וילון שחור יושבת התזמורת המורכבת ממיכל סולומון -פסנתר,שי בר יעקב-אקורדיאון,אודי גלברט-תופים,אדריאן גבע-בס ונאור צוברי-גיטרה ובזוקי ,יש מקום לכולם ואינה מורגשת צפיפות כל שהיא .
נגינת התזמורת היתה מעולה.
עיצב את התלבושות היפות בכשרון ובחן-ארז מעין.
על התפאורה הצנועה שבלטו בה פנסים ושתי טלויזיות שהקרינו את המתרחש על הבמה אחראי אבי שכוי.
לתאורה דאג מאיר אלון והיא הכניסה אותנו היטב למועדון הלילה "מרינה"ביפו ובמקומות אחרים בהם העלילה מתרחשת
הדר רצון-רותם שרה ומשחקת מצויין. יש לה קול מאוד נעים וארז רגב בעל הקול הנהדר, החלק והחם והערב מאוד לאוזן הווו צמד מקסים בגלמם את עזיקרי וסאן(סיגל ויאקיס).
לירז חממי כדורית אחותה היתה נהדרת. היא ידעה להתעקש כשהיה צריך וכן להיות רכה ביחסה האינטימי עם עמי–איש הטלויזיה-איתי פלג.הוא הקסים אותה ואותנו הן בקצב דיבורו המהיר והשוטף והן במשחקו הטוב.
שוש המלחששת-נועה אילתי היתה עיתונאית שחיפשה סנזציות וגילמה את תפקידה זה היטב.
הצטיינו גם ניב פטל כחזי בעלה של סיגל ורמי קאשי כבני האמרגן
הלנה-שני קליין- בתפקיד כמעט אפיזודי היתה אישתו של יאקיס שלא יכלה להשלים עם בגידות בעלה.
המקהלה שהיתה מורכבת מכל בוגרי הסטודיו שלא היו להם תפקידים מוגדרים, היתה מצויינת הודרכה היטב הן בשירה והן בתנועה עליה היה אחרית מוריה זרחיה.
זה מחזמר שהעיקר בו כאמור היו השירים המקסימים של אריס סאן.הבימוי המוקפד,הרגיש והנהדר של צרפתי והביצוע המעולה של הבוגרים הופכים את המחזמר לשעה וארבעים דקות של הנאה צרופה.
לראות או לא לראות:מומלץ בפה מלא ובחום ביחוד לאוהבי שירי אריס סאן אך לא רק להם.
נכתב על ידי אלי ליאון , 13/10/2010, elybikoret.022.co.il