מחזמר על חייו של אריס סאן
מאיה כהן

שעות ספורות אחרי לידתה של הכוכבת הנולדת החדשה דיאנה גולבי מצא את עצמו צדי צרפתי בחדר החזרות אחרי שלוש שעות שינה בלבד.

כי עם כל הכבוד לשינה צרפתי עובד בימים אלה על מחזמר בשם "סיגל" העוסק בחייו ובתעלומת מותו של הזמר אריס סאן שיעלה ב8-באוקטובר בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין. במקביל הוא גם מביים את המופע "מותק של פסטיבל" שיעלה בחנוכה.

"אחרי הגמר הלכנו לאכול (במסעדת "מחנה יהודה" הטרנדית בירושלים מ"כ) כי אי אפשר באמת ללכת לישון אחרי אירוע כזה אתה מלא התרגשות אז הלכתי לישון רק לקראת ארבע וחצי לפנות בוקר ובשמונה כבר קמתי לחזרות" מספר צרפתי.

לדבריו העבודה עם סטודנטים למשחק על המחזמר "סיגל" "זה משהו שאני עושה בשביל הנשמה. אני לא עובד בדרך כלל עם בתי
ספר למשחק אבל מההצעה הזאת התרגשתי.

"עבדתי על המחזמר הזה עם שלומי מוסקוביץ המחזאי כבר לפני שמונה שנים היתה מחשבה להעלות אותו בהבימה. המחזה נכתב ובסוף הוא לא עלה אז הנה ההזדמנות לה
גשים את זה לא משנה לי איפה."

המחזה מגולל את סיפורו של הנער שעלה לישראל בגיל 17 הפך לכוכב עם להיטים כמו "סיגל" "בחיים הכל עובר" ו"בום פם" ונרצח ככל הנראה על ידי המאפיה בארה"ב – מה שהפך לאחד הסיפורים הכי מתוקשרים במדורי הרכילות של אותה התקופה.

"אין ספק שזה סיפור יוצא דופן" אומר צרפתי. "זמר שמגיע ארצה ומתאהב בזמרת מקומית (עליזה עזיקרי שניהלה רומן ארוך עם אריס סאן מ"כ) זה סיפור שמפרנס הרבה טלנובלות. חוץ מזה הוא הזמר הראשון שפתח את הדלת למוסיקה הים-תיכונית עם שירים שהפכו ללהיטים." 

 

דילוג לתוכן