מחזה: אוהבים: מנצחים ומובסים
מחזאי: בראיין פריל
דמות: מאג

אתה לא מבין,שום דבר! מפני שאתה אגואיסט,קר,נפוח ושחצן! תקוע בספרים שלך כאילו הם הכי חשובים בעולם והארוסה שלך מחכה כמו כלב כדי שתזרוק לה מילה טובה. אתה שונא אותי. זהו זה-אתה הולך להתחתן איתי רק כדי לענות אותי,שמעתי על גברים כמוך-סדיסטים! קראתי עליהם בספרים! אבל בחיים לא חשבתי-(היא עוצרת בפתאומיות ולופתת את בטנה באימה.בו בזמן היא מודעת בהנאה לחרדתו של ג'ו).אווו אלוהים! אוווווה… (ברשמיות) הצירים התחילו. ג'ו חמוד אני בסר,תודה ג'ו.אין מה להיבהל .כאבים מדומים תמשיך ללמוד.
ג'ו, ג'ו רוצה לדעת טריק מתוחכם שלי? כג'ו כל מה שצריך לעשות בכל בחינה זה לכתוב את כל מה שאתה יודע –לא משנה מה היתה השאלה:
לזוואזו קי אן סונט דור,דזספר די אנטרר. אה דן פאריי סוואה אה סורטי,סה קי סון או דה דה. אם קו התנועה נמצא בזווית ישרה לצורה המישורית,המנסרה היא מנסרה ישרה, נפח החרוט הוא שליש פיי קוטר כפול ה- אלוהיים! וזה הדבר היחידי שאני כן יודעת! שייקספיר,המשורר מאבון,היה נשוי לאשה מבוגרת ממנו בשמונה שנים והיה אביהם של תאומים."כזבובים לנערים פזיזים, כן אנו לאלים/בשעשוע יהרגונו."
הכל כל כך שקט,זה מה שאני אוהבת, ברגע כזה אם אני עוצמת את העינים וכמעט לא נושמת ,יש לי מחשבות פילוסופיות מאוד חשובות-על החיים והקיום וכל זה. זה מה שאנשים מתכוונים כשמדברים על אינטואיציות נשיות. לכל אשה יש אינטואיציות אבל אני חושבת שלנשים בהריון יש אינטואיציות יותר חשובות מאשר לנשים שלא בהריון כך שאם אתה רואה אשה בהריון יושבת מול האח, סורגת ,שותקת, תהיה בטוח שיש לה מחשבות פילוסופיות מאוד חשובות על דברים.
ג'ו.(היא פונה אליו) ג'ו, אתה תצטרך לדבר איתי הרבה יותר,ג'ו. לא אכפת לי אם זה לא יהיה דברים חשובים- פשוט-אתה יודע-(בחיוך) אני מרגישה בודדה לפעמים… (מתחילה לבכות בכי חרישי)
אחרי שנתחתן יהיה לנו נורא כייף ביחד,ג'ו נכון? נורא כייף, נכון?
ג'ו, אני מפחדת..

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן