על פי דרכה - בהשתתפות קבוצת מבגרות שכונת התקוה

על פי דרכה – בהשתתפות קבוצת גיל הזהב

הדרכה ובימוי: לירן קורוטקין ואייל היינה

סיפור חייהן של קבוצת נשות גיל הזהב אשר פותחות צוהר לעולמן. מסע בזמן החושף אותן באומץ, הומור ושנינות את בדידותן של הנשים ותשוקותיהן. ההצגה מורכבת משרשרת סיפורים אנושיים על אהבה, סקס, זוגיות, שאיפות וחלומות
תוך חיפוש נואש אחר קשר. 

"המפגש עם קבוצת הנשים היה מסעיר ומעורר השראה בפן האישי והמקצועי כאחד. במפגשים הראשונים הבנו שעומד מולנו חומר אנושי מרתק שיש לגלות וליצור דווקא מתוכו ולא מתוך מחזות וסיפורים שקיימים כבר. בנוסף – נפלה בחלקנו הזכות להכיר נשים שלמרות כל הקשיים נותנות את הנשמה והכוח שלהן למען היצירה. חיות במה ללא גיל." (במאי ההצגה: לירן קורוטקין ואיל היינה גלי)

8 נשים שראו כבר דבר או שניים בחיים – כתבה של ענת מוניץ מאתר "הבמה"

עוד לא אבדה תקוותן – כתבה של דני ספקטור מ"ידיעות אחרונות"

תאטרון גיל הזהב – קבוצת הקשישות בערוץ 2

הסטודיו לאומנויות התיאטרון מיסודו של יורם לוינשטיין הממוקם בלב שכונת התקווה הוא מוסד ייחודי בארץ ומעטים כמוהו בעולם המשלב לימודי משחק מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר עם עבודת דרמה של תלמידי הסטודיו בתוך הקהילה. בין בוגריו: זוהר שטראוס, טלי שרון, ורד פלדמן, עוז זהבי, דני לשמן, הדס מורנו ועוד רבים אחרים שבזמן לימודיהם עבדו עם קבוצות דרמה בשכונת התקווה.
במסגרת הלימודים הסטודנטים כחלק מהכשרתם להיות שחקנים מקצועיים עובדים עם 16 קבוצות בתוך קהילת שכונת התקווה: ילדי עולים במצוקה, ילדי עובדים זרים , ילדים בסיכון ממשפחות הרוסות, ילדים עם צרכים מיוחדים, בי"ס יסודי ממלכתי "הירדן", בי"ס יסודי ממלכתי דתי "עמיאל רמב"ם", בי"ס ממלכתי דתי "מודיעים", קידום נוער, נערים ונערות בסיכון, נוער עם הפרעות תקשורת, כבדי ראיה ועיוורים, נוער בסיכון דתי מתיכון "ראשית"

ייעוץ מוסיקלי: רוני פז-הר
צילום ועריכת וידאו:
יעל אלפנבאום
רכז פעילות קהילתית: חליל יצחק

בהשתתפות:
אילנית נוריאל
זמירה שבתאי
טובה מזור
ירדנה שמעוני
מאיה קריימן
נעימה חנסאב
שרה גדדי
שושנה כהן

בשיתוף מרכז רב שירותים לקשיש התקווה

דילוג לתוכן