מיכל סולומון

מיכל סולומון

קורפטיציה

מנהלת מוסיקלית, פסנתרנית וקורפטיטורית. בוגרת האקדמיה למוסיקה ע"ש רובין, אוניברסיטת ת"א וביה"ס למוסיקה ע"ש קופלנד בניו יורק. כבר מגיל צעיר זכתה בפרסים שונים כפסנתרנית, והופיעה כסולנית עם תזמורות בארץ ובחו"ל.

את דרכה בתאטרון החלה בעת שהותה בניו יורק, שם ניהלה מוסיקלית וניגנה כפסנתרנית במספר מחזות זמר שהועלו ב- Off Off Broadway, כגון "ברנשים וחתיכות", "סוויני טוד", "פיפין", "משחקי פיג'מה", "גדספל", "ספלינג בי" ו"Into the woods".

בשנים האחרונות מנגנת באופן קבוע במגוון תיאטראות והפקות בישראל:
תיאטרון הקאמרי- "הרטיטי את לבי", "הנפש הטובה מסצ'ואן", "סאלח שבתי", "מעגל הגיר הקווקזי", "חורף מתחת לשולחן", "קברט".
תיאטרון הבימה – "יוסף וכתונת הפסים המשגעת", "סיגל".
תיאטרון באר שבע: "קומדיה של טעויות", "פיאף", "קומפני"
תיאטרון בית לסין – "אוליבר"
תיאטרון תמונע: "דיוקן של ציפור"
תיאטרון הסימטה: "גאווה ודעה קדומה"
תיאטרון ארנה פורת: "פטר והזאב", "מוסיקה של אגדה".
תיאטרון הספרייה: "שיקגו", "עלובי החיים"
תיאטרון היידישפיל: ערב שירים ביידיש עם ענת עצמון ומוניקה ורדימון.
פסנתרנית וקורפטיטורית בסטודיו לאומנויות הבמה מיסודו של יורם לווינשטיין. במסגרת הסטודיו, השתתפה בהפקות כגון "מתגלגלים" (Merrily we roll along), "סיגל", "רווקים ורווקות", "הנאהבים והנעימים", ערב משירי ברכט וערבי שנסונים.

כמו כן מנגנת בערבי קלאסיקה ישראלית עם מיטב הזמרים בישראל, במחוות לאמן של תאטרון הקאמרי ובערבי שירה מיצירותיהם של אלתרמן, ארגוב, גולדברג ועוד.

בתחום הקלאסי הופיעה כסולנית עם תזמורות וניגנה ברסיטלים באנגליה, קניה, איי סיישל וברחבי ארה"ב וישראל. כמו כן מנגנת באנסמבלים קאמריים רבים ומלווה זמרים ומקהלות. בעבר ניגנה באופרה הישראלית ובסדנה הבינלאומית לאופרה בת"א.
בשנים האחרונות היא אורחת קבועה בפסטיבל המוסיקה הבינ"ל באיי סיישל.

דילוג לתוכן