מחזה: שלושה בלילה
מחזאי: הלל מיטלפונקט
דמות: דוד

זה שתיים? את היית צריכה להיות כאן בשתיים. לא הסבירו לך? הם סוגרים את המסעדה ב1 וחצי. הזקן בא ושוטף. בשתיים אנחנו נכנסים למטבח. לא אמרו לך? …. ארבעים דקות איחור וזה הלילה הראשון שלך פה. הגעת לסיירת סלט וצ'יפס אנחנו חותכים- מחר אוכלים את זה מחר במסעדה. חוצפנית
(יורד מהשולחן) דבר ראשון את יכולה לשים את המזוודת נוודים שלך בצד. אני לא הערבי שלך, אה? זה להיפך אני אומר ואת עושה…, היה לי כבר ערבי לפניך. את פה במקומו.
אני לא ילד . אני פה כבר חודשים גברת. כל לילה, אני ראיתי בן-אדם מאבד אצבע על השולחן ב4 בבקר… אני כבר ראיתי הכול. בעבודה המחורבנת הזאת אתה רואה הכול.

טוב אני בוחר בצ'יפס את עושה סלט. וכשאני גומר, אני הולך. אני בקצב שלי. את עם הקצב שלך.
(מתחיל לקלף תפ"ח) את רוסיה ? כבר היה לי אחד רוסי . ויקה- רוסיה
פעם היה פה אפילו משותק.ראית פעם משותק עובד? אני ראיתי. הוא לא עובד הוא משותק. היו לי כול מיני. תגידי רגע אם העיפו אותך הבית אז איפה הטלויזיה שלך ? במזוודה?

את יודעת מה כייף בעבודה הזאת אתה שגומר לחתוך בבוקר… אני אפילו לא גומר והם כבר פותחים את המסעדה. כולם באים לפה עם הכסף שלהם קשור בגומייה בתוך הכיסים המסריחים שלהם, עם הדיבורים על פוליטיקה… רוצה ספור ? רוצה סיפור? אני ומחמוד, הערבי שהיה פה לפניך, אז אני ומחמוד, אנחנו פה השפרצנו את הזרגים הלבנים שלנו איזה לילה. הוא בצ'יפס, אני בסלט. בא הבוקר, כל זה נשפך להם לתוך הצלחות.. ישבו שם עם הדיבורים שלהם, אכלו צ'יפס עם זרגים לבנים של מחמוד, וסלט עם זרגים וחביתות…שלי. שיכנס המוח שלהם להריון. הם לא מבינים כלום.(שתיקה)
אז אין לך בעל ולא בית מה עשית לפני שהיית פה? זמרת אופרה?? ושאני אאמין.. את שרה טוב? את שרה רע. אם היית טובה לא היית עומדת לי פה וחותכת סלטים בלילה. יש לי רעיון תוכלי לשיר באזכרות או בהלוויות.. אני מארגן לך – ילדים, זקנים חיילים מחלות תאונות נבוא להם את ואני תתני שיר ונזוז קבר עוד שיר ונזוז קבר… נעשה כסף. אם אני אהיה המניג'ר שלך נעשה ביחד כסף!!! את פחדנית אני כבר בהתחלה קלטתי אותך. בלי בית ובלי בעל ולא רוצה כלום… חולה במוח. היו לי כול מיני, עכשיו רוסיה חולה במוח. את רוסיה יש לך קול יפה
אני זה לא את!לי נופלות השיניים שלי מבינה?! אההה! (מראה שיניו) אני מעצבים אוכל לעצמי את השיניים, ואני צריך כסף כסף לרופא שיניים המסריח. פה הוא כבר כמעט סידר למטה, את רואה? למעלה הכול עוד רקוב.. זה מהצבא. ההה מריחה?? בטח. מסריח. זה מהצבא מהבני זונות שם בצבא. בודקים לך את הבגדים, בודקים לך את הרובה, שולחים אותך לפסיכיאטר כשאתה אוכל לעצמך את השיניים…ואני אמרתי רוצים אותי חייל? תעשו לי משהו עם השיניים שלי, אני אמרתי … הם לא מבינים את השפה, אתה תבקש, אתה תגיד, אתה תצעק, הם שמה לא מבינים את השפה… תתקנו לי את השניים שלי, אני אמרתי.. אמרתי חודש אמרתי חצי שנה , אמרתי ואמרתי… בסוף הכנסתי לעצמי כדור בברך (צוחק) רוצים אותי בלי שיניים? אז טוב. גם ברך אין לי. (שתיקה) למה את שותקת? דברי, תגידי משהו. את בכלל מבינה מה אני אומר לך… לא כי את רוסיה הערבי- הבין. רוצה שיזרקו אותך? זה אותי שהם צריכים. אני חותך מהר. אמרתי להם, רוצים שאני אחתוך? תביאו לי מישהו, מישהו לדבר! לא סובל את השקט בלילה, לא סובל לשמוע את העכברים אוכלים את הקירות לא סובל לשמוע את עצמי אוכל לעצמי את השיניים… תביאו לי מישהו שידבר! את לא חשובה לאף אחד משלמים לך כי אני רוצה שתדברי. אם אני אגיד בבוקר שלא הצחקת אותי , שלא הרגזת אותי, שלא עשית לי את הלילה, הם יזרקו אותך מפה . אז דפקי לך את זה עמוק בתוך המוח, ברוסית אם את רוצה. את פה –בשבילי. עכשיו דברי. דברי על אופרה, על גברים שזרקו אותך מהדירה על גברים רק דברי בבקשה.. את יודעת מה אל תעשי בשבילי כלום רוסיה בת זונה. אני עומד פה וקורע את עצמי כדי שאת תשמרי על העבודה שלך… תלכי לרחוב! תלכי לבקש חזרה את החדר שלך, תלכי לרוסיה! אני לא מספיק טוב בשבילך אפילו לא בשביל עצה? נכה מחורבן, בלי ברך ובלי שיניים… זה מה שאת חושבת עלי, נכה מחורבן מסריח. (מאיים עם סכין) עכשיו את מפחדת? רוסיה זונה בת-זונה… רוצה אהבה, רוצה בעל… רוסיה בת זונה.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן