דמות: ג'ון
מתוך: קנאה
מאת: פרנק סקינר

גקי? מה קורה…? סליחה אני מה זה חוצפן. את לבד? אין פה אף אחד כאילו? סתם הייתי בסביבה אז אמרתי אני אקפוץ למה לא…לא, לא יכלתי להתקשר למה? זה לא זמן טוב? את מחכה למישהו? בכל אופן רק רציתי לראות מה שלומך את יודעת בכל זאת עברו כבר 4 ימים מאז הדייט שלנו ולא שמעתי ממך אז הייתי קצת מודאג זה הכל…
לא, לא יכלית לעשות את זה בפלאפון ג'קי. כי אין לי פלאפון. כי ככה. סגרתי אותו. ככה. מעצבים ג'קי. ג'קי במשך שלושה ימים אני הולך הלוך ושוב כמו טטלה בבית עם הפלאפון ביד מחכה לסימן חיים ממך. פתאום קיבלתי אס אמ אס "סבא שלך בבית חולים" פאק! אמרתי זה לא ממנה, זה לא ממך. זה לא מג'קי. בסוף קיבלתי ממך אס אמ אס. היה כתוב שם "אני מקווה שהיה לך יום מקסים" … קפאתי! היא מקווה שיהיה לי יום מקסים באנה זה פנטסטי. מיד קפצה לי לראש תמונה שלך שוכבת על המיטה בבית חולים נוטפת זיעה עם פוני רטוב מיד אחרי שילדת את הלידה הראשונה שלנו. אני מסתכל עליך ואומר ג'קי, עשית את זה. ואת מסתכל עלי ואומרת לי "לא. אנחנו עשינו את זה"
ואני חושב על התמונה הזאת ואני קורא את ההודעה וחושב על התמונה וקורא את ההודעה וחושב וקורא ככה ארבע חמש שש שמונה פעם. ואז אני קולט. רגע אחד. איפה הפאקינג סמיילי? ואני מתחיל לגלול למטה בפאלפון כאילו אולי הסמיילי נלכד שם איכשהו בתחתית המסך אבל לא! אין סמיילי! אז עניתי "כן. היה לי יום מקסים האמת שאני בדיוק בדרך החוצה" SEND יא כלבה בלי סמיילי!
ולא חזרת אלי, אז החלטתי להתקשר אלייך. אז התקשרתי. אבל הגעתי למשיבון. ממתי הפלאפון של ג'קי סגור? ממתי? אה? אני אגיד לך ממתי, ממתי שאת מזדיינת עם מישהו אחר זה ממתי. "שלום, סליחה שאני לא יכולה לענות כרגע" בטח שאת לא יכולה לעשות. את בדיוק באמצע איזה מסיבולבול אצלך בדירה ג'קי? עושה סנפלינג על צינור של איזה כושי. וואלה אני מה זה מקווה שהוא מטפטף איידס!
אני לא קנאי. אה כן? אני ממציא דברים? מי זה רמי? איזה רמי… יופי אז עכשיו אני גם מטומטם. כשחיכינו לקינוח את קיבלת אס אמ אס שהיה כתוב בו… זה לא משנה איך אני יודע! היה כתוב בו "תודה על מתנת יום ההולדת" סימן קריאה. רמי. שנינו יודעים טוב מאוד על איזה מתנת יומולדת רמי מדבר ג'קי נובאמת והסימן קריאה ללא ספק נועד לייצג את הכוס והחור תחת שלך אז אל תגידי לי שאני ממציא דברים!
חבל שהפלאפון שלי סגור? מה זה קשור חבל שהפלאפון שלי סגור אז הנה אני מדליק אותו ON. חבל. מה שבאמת חבל פה ג'קי, זה שאת מספספת אותנו. אותי. גבר כמוני, את לא תמצאי גם עוד 100 שנה ג'קי. מי יקח אותך אה? מי יקח אותך? את תשארי רווקה, בודדה וערירית.
מה זה? אס אמ אס מג'קי. לפני שעה. יאללה בוא נראה מה כתבת. אני לגמרי ללא צל של ספק מאוהבת בל ואל איכפת לי מכלום. סמיילי. סמיילי. סמיילי. סמיילי. סימן קריאה…
מביך.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
* מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן