מחזה: לצאת נקי
מחזאי:קווין אליוט
דמות: טוני

(מחוץ לבמה) גרג…(נכנס לבמה קולט את שניהם) תראו, אני אגיד לכם מה…אני אלך ו..(מסתובב בא לצאת, עומד עם הגב) רוברט הטרנינג שלי יושב עליך טוב, (מניח את השקיות) זה נעשה לא נעים, אני כל הזמן אומר לה לא, אבל אמא, מתעקשת. אני חושב שהיא תמשיך עם זה גם כשאהיה בן 65 (מוציא דברים מהשקיות) אה..זה מדודה רות.אני אף פעם לפני כן לא הייתי בטקס טבילה, התינוק המזויין ההוא לא הפסיק לבכות. כזה מכוער. אבל מה, אני מרחם עליו. עם הורים כמו שלו, הסוף יהיה שהוא יהיה כמוהם, או ייראה כמוהם…אם אני הייתי במקומו, הייתי צולל ישר לתוך אגן הטבילה וגומר עם זה. עוגיות שוקולד צ'יפס , היא יודעת שאתה אוהב את זה. איך היה סוף השבוע שלך? כל הזמן השתמשתם בדירה? או שאתם הולכים למקום אחר? זה רק בסוף השבוע הזה? אתם עושים את זה כאן לא? לא הבחנתי אף פעם בשום כתם. כל כך טוב, וכל הלילות האלה שאנחנו לא עשינו את זה היה מפני ש"כבר מאוחר ואתה צריך לקום מוקדם". רצית שאני אדבר לא? אז אני מדבר. מתי היתה הפעם הראשונה? לא אל תגיד לי. בלילה של יום השנה שלנו? או אולי אפילו לפני זה?
"קוזי פאן טוטה"… חשבתי שזה באמת מוזר שאתה מקשיב לזה. נו, אז איך זה באמת להזדיין עם מוצארט ברקע? ננסה את זה גם. חשבתי שאני מריח משהו בזין שלך. לא אמרתי כלום כי חשבתי אפילו אם כן, אז מה? זה חשוב? אלה החוקים. מותר לו, כמו לי. זיונים מהצד זה חוקי. אבל סיפור של ארבעה חודשים זה לא חוקי! למה לא סיפרת לי? זה מגוחך, כל הרעיון היה שלא נצטרך לשקר אחד לשני. "אתה אוהב אותו"…? זה נשמע אמיתי לשם שינוי.
הוא זיון יותר טוב ממני? זה העניין? נותן לך להיכנס לו מאחורה בלי בעיות אה?
מי היה מאמין שחמש השנים שלנו יקומו או יפלו בסופו של דבר על מידת הגמישות של פי הטבעת שלי אני מנסה לא לחשוב על זה אבל אני לא יכול להוציא את זה מהראש. שאתה תלחש את מה שאתה לוחש לי, תגנח באותה צורה כשאתה גומר, תנשק כמו שאתה מנשק אותי לא יכול לעמוד בזה יותר. נמאס לי לחפש, להתחרות, להעמיד פנים שאני לגברים אחרים כשכל מה שאני רוצה זה אותך. די, בוא נפסיק עם זה. בוא נתחיל מההתחלה. אנחנו לא זקוקים לאף, אחד אחר. אני אוהב אותך

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
* מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן