מחזה: הג'יגולו מקונגו
מחזאי: חנוך לוין
דמות: עקיבא

עקיבא: בתיה?
נעים מאוד עקיבא
תסלחי לי אבל לפני שאני יושב אני רוצה להגיד לך משהו. קבענו בליינד דייט – ואני חושב שיהיה נכון אם אהיה הוגן וגלוי איתך מיד מן ההתחלה ואני רוצה שתדעי ש..כבר עשר שנים, אני סובל מגירודים,בתיה, חריפים בפי של הטבעת.שלי כל פעם שאני מתעמל.וזהו. עכשיו, עשו לי את כל הבדיקות האפשריות ולא מצאו שום סיבה, כנראה שזה באמת משהו פעוט, אבל היה חשוב לי להיות ישר איתך, לא להסתיר דברים, כזה אני, שלא תגידי שרימיתי, שהבטחתי שאין לי גירודים אחרי הזומבה בשעה שיש לי. וזהו.שאשב? וזה קורה רק בימי קיץ חמים ולחים במיוחד. נגיד עכשיו למשל, בסתיו, לא מגרד לי בכלל. טיפה.
אין לי מה לאכול פה.
כוסאמק, זה בגלל השערות לא אלה, בפי! הם צוברות לחות , השריר נמתח ומתכווץ תוך כדי הזומבה ו…עזבי עזבי… זהו פרקתי מה שהיה לי להגיד, הוקל לי. שאשב?
הסימן היחיד והאמיתי לתזונה נכונה הוא שאחרי התסלחי לי, יציאה, אתה לא צריך בכלל, לנגב את ה, תסלח לי , רקטום. גם סוס או תסלחי לי, פרה לא זקוקים לנגב את הרקטום, למה? כי הם אוכלים נכון, הם לא אוכלים את כל הזבל שאנחנו בולעים ולכן, הקקי שלהם הוא נכון. אין לו ריח כמו לקקי שלך. קחי קקי של תינוק, כשהוא עוד יונק, אין לו ריח, אבל כשהוא מתחיל לאכול סוכרים וממתקים ובשר את מריחה את הקקי שלו את מתעלפת, ואני אישית חותר להגיע לריח של קקי של תינוק, ולהיכנס בבוקר לבית כסא, ל, תסלח לי, יציאה עמוסה דחוסה של הבוקר ולא להצטרך ללנגב בכלל את ה,תסלחי לי , פי. כי התסלחי לי..קקי שלי לא מוצק ולא רך, הוא מדיום ועטוף בקרום מוצק אבל פריך, רוצה?
אם אצליח – ולזה אני חותר – להגיע לתסלחי לי הגדול הדחוס המפואר בבוקר מבלי שאצטרך שום נייר אז אדע ששריר התסלחי לי – פי. עובד נכון, וזה המפתח לבריאות מפני שהתסלחי לי הזה נחשב לפתח הכי חשוב בגופנו לניקוי הגוף ואריכות ימים. בתיאבון.
לאן זה?
פשוט חשוב לי לא להיות במתח, כי מתח מגרה לי מייד את הרקטום. זה הכל. תסלחי לי רגע, – את עוד תרצי להיפגש איתי אי-פעם בחיי אחרי הפגישה הזאת?
בגלל הגירוד בפי הטבעת? כנות מפחידה אותך, אה?
תסלחי לי באמת! תסלחי לי שהקקי שלי קראנץ'!
קנאית עלובה ובושרית.

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
* מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן