מחזה: אנשים מושלמים
מחזאי: ג'ואל שומאכר
דמות: ראסטי

אתה אורז?
לך , אבל קודם כל תשמע את האמת. רוצה את האמת? אתה היית צריך מישהו שתוכל להיות נכה לידו , מישהו שיהיה כל כך נחות ממך,כל כך מעוות, שתוכל להרגיש שאתה מעליו, שאתה עדיין גבר ..מותק שלי , זה שאני לא מחרבנת ביערות או יורה באקדחים לא עושה אותי לנחותה יותר ותן לי להגיד לך עוד משהו- צריך הרבה אומץ לקום בבוקר ולהתמודד עם החיים שלי ! אתה לא היית עומד בזה !
אבל אתה לא היית עומד בשום דבר , אתה לא מבין בשום דבר ! לא באומנות , לא בסטייל , לא בתיאטרון! אני זמרת ! אני אומנית !!
אוו… איזה חיים יפים ? רק אני יכולה לנהל שיחות שכאלה אחרי ההלוויה המטופשת של אמא שלי . זה בסדר. אבא שלי הרג אותה מזמן, אני רק קברתי אותה היום … אשה מתוקה אמא שלי. אישה מתוקה, אבל קורבן… תראה זו הירושה היחידה שלי .. הכפפות הישנות שלה … על הברכיים בכנסייה הייתה מתחננת לאלוהים, לישו ולכל קדוש מטופש שיש שם שיסלחו לה על זה שהביאה לעולם את ראסטי המתרוממת !
1982 ערב בכורת מלכת השלג . אמא שלי עם הכפפות , אבא שלי ואני קיבלתי את תפקיד המלך . וג'ני הקטנה , מלכת השלג , דורכת על השמלה שלה , נופלת , שוברת את כל השיניים הקדמיות שלה ולא מוכנה לעלות לבמה … וול הוני … טייק אה ווק און דה ווילד סייד … אני הרמתי את הכתר שלה ושמתי אותו על הראש שלי והייתי למלכת השלג המדהימה ביותר שהעיר הזאת ראתה !!!
ואמא שלי… ואבא שלי…
אתה יודע במשך 30 שנה אמא שלי הייתה קמה בבוקר ומכינה ארוחת בוקר לאבא שלי ובמשך 30 שנה היא הייתה שואלת אותו " אתה אוהב אותי אבאלה ? "
והוא לא עונה . 30 שנה- אתה אוהב אותי אבאלה ? והוא לא עונה.
יום אחד היא שואלת אותו אתה אוהב אותי אבאלה ? והוא עונה. לא. מוסר ההשכל מהסיפור הוא ? אם לא קיבלת תשובה במשך 30 שנה- אתה אמור לדעת אותה. וחבל.
אתה יודע, אתה צודק וולט. רק רציתי שתדע שאתה צודק. אני לא אומנית ובטח שלא אישה… אני בודד ואני מכוער ואני דראג קווין … אבל ממה אתה מפחד ?
אני יותר גבר ממה שאי פעם תהיה ! ויותר אישה ממה שאי פעם תשיג !
ותן לי להגיד לך עוד משהו …אני אולי מתחזה לאישה אבל אתה מותק שלי מתחזה לגבר !
עכשיו תעוף מהדירה שלי .לייף איז אה ביצ' סו איי ביקיים וואן !

* השימוש במונולוג זה הינו באחריות המשתמש ולשימוש פרטי בלבד.
* מומלץ קודם לביצוע המונולוג לקרוא את המחזה עצמו

דילוג לתוכן